Du heliga helg

Åh vilken fantastisk helg jag har haft!
Igår så startade jag dagen med en härlig ridtur på Judith. Det märks att hästarna börjar få vårkänslor nu! Oj oj den galoppen... Därefter så tog jag en underbar skogspromenad med mammas hund. Jag har varit ute i naturen varje dag på sistone och jag är så oerhört pigg! Jag vaknar numera sju på morgnarna av mig själv. 
 
Vi avslutade gårdagen med en familjemiddag hos mina svärföräldrar. Det var första gången mina och Rickards föräldrar träffades för att umgås och det blev så himla lyckat! Många skratt, skämt och pratstunder! Det blev sent och vi var hemma ca 1.30! För första gången på länge så tog jag en ordentlig sovmorgon idag. Rickard beställde en pizza som vi delade på och nu ikväll så har jag gått långpromenad med Maria. 
 
Har er helg varit lika bra? 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0