Pmsutbrott deluxe

En sån jävla dag. Allt går åt skogen. Och inte heller har jag sovit inatt heller. Jag har precis kommit hem. Och jag har miljoner saker till att göra. Jag ska knåpa ihop ett jävla bra personligt brev. Jag hade nämligen tänkt bli högskolestudent. Och söker man in på reell kompetens så måste man ha något bra att komma med. 
    Samtidigt så väntar diskberget på mig. Och jag har kopierat upp alla gamla anställningsbevis utom mitt nuvarande. Hur fan kunde jag glömma det? Nu måste jag tillbaks till biblan imorgon igen. För vem har en kopiator hemma i dagens Sverige? Allt sker ju digitalt. Nej inte om du ska bevisa din arbetserfarenhet inför systemet. 

Nej nu får jag sluta vara bitter! Jag får snöra på mig skorna och motionera så att jag mår bra igen. Hur ska jag annars klara av att vara student? Om jag blir student. Student på distans. Och jobba heltid. Hähä...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0