Tärnkväll

God kväl!
Jag hoppas att ni har haft en trevlig påsk! Jag och Rickard tillbringade påskaftonen hos både hans föräldrar och mina. Massa god mat, skratt, fifa och godis. Det ska bli skönt att äta hälsosammare igen! Jag förstår inte att det ska vara så svårt att inte falla ner i godisträsket så fort det är högtid... 
 
Igår kväll kom mina fyra tärnor över! Vi satt och planerade vad de ska ha för klänningar och annat som hör till. Midnattsblå/Royal blue bev den slutgiltiga färgen. Jag tror att det kommer att bli så himla fint! Vi överraskade även Felicia med en present och massa ballonger då hon väntar barn. Hon kommer att vara så fin i sin mammaklänning på mitt bröllop!
 
 
Blöjtårta med smått och gott i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0