Uppladdning

God kväll!
Jag har verkligen haft en superhelg och laddat upp rejält inför en kommande arbetsvecka! I fredags så däckade jag på soffan kl. 18 och sov ända till 10 på förmiddagen därpå... Jag måste verkligen bli bättre på att lyssna på min kropps signaler och VILA mer. Jag är expert på att hela tiden ha massa bollar i luften och flänga runt så att det ryker. 
 
Igår så fikade jag med Emma efter stallet, innan vi drog hem till mig och kollade mellon. Jag måste säga att Eurovision verkligen har blivit mer än en folkfest och det är så himla roligt! 
Idag så mötte jag upp Sandra för en brunch på Strandgatan i Trollhättan. Vi catchade upp, pratade bröllop (hon är min ena tärna och ska binda brudbuketten åt mig!), drack kaffe och myste. Vi strosade runt lite på stan innan jag tog vägen om mamma när jag ändå var igång. Jag älskar att umgås med min familj och de är något som jag prioriterar högst!
 
Nu ska jag föröska sätta mig med lite engelskaplugg innan min kära fästman kommer hem från jobbet! 
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0