Helgen

Då har ännu en fantastiskt helg passerat! Jag går in i min sjuttonde graviditetsvecka imorgon! Om tre veckor har HALVA tiden gått! Och vi är snart inne i november. Julen och alla bestyr närmar sig. Vi var väldigt tidiga med att spika både jul och nyår faktiskt. Det känns skönt att de planerna ut vägen så att man kan lägga energi på annan planering framöver!
 
Igår så gick jag och Maria till Pinchos och åt tapas. Det är så himla skönt att ha en nära vän som också är gravid och dessutom är vi nästan lika långt gångna! Det är så bra att prata med någon som förstår exakt det man går igenom i detta nu o.s.v. Efter tapasen gick vi hem till våra män och hängde lite innan jag och Rickard gick hem och kollade på skräckfilm till två på natten. Hela min familj är skräckfantaster och nu har jag även fått över min man på den sidan.
 
Idag mötte jag upp Emma för brunch och kaffe på Snäckan, mitt ställe på jorden.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0