Nytt tillskott...

...i familjen Johansson väntar och nu pratar jag inte om bebisen som gottar sig i min mage! I förmiddags så var jag och Rickard på mäklarkontoret och signerade kontraktet för vår nya bostad som vi tre ska bo i! Jag, min älskade man och vårt barn. Det ska bli så skönt att äntligen få lite större (vi bor i en tvåa nu) och även något nytt som händer! Jag älskar livsförändringar! Det ska också bli så himla kul att dra igång ett litet renoveringsprojekt framöver. Jag och Rickard är med på samma noter (vilken tur!). Ljust, fräscht, enkelt och lantligt.

Jag tycker inte att det är så illa att nyss ha fyllt 25 och vara gift, vänta barn , ha ett stadigt jobb och äga en bostad. Men visst är det ändå så att människan sällan blir nöjd? Det ligger lite i vår natur att alltid vilja ha mer. Mycket vill ha mer. Men vet ni vad? Jag har börjat tänka på hur tråkigt livet hade varit om vägen till alla våra milstolpar (milstolpar ser ju olika ut i olika liv) var spikraka och inte krokiga. Jag är så otroligt glad över allt jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0